TOIMITUSEHDOT JA MAKSUTAVAT

Miniatyylin verkkokaupassa voit halutessasi rekisteröityä asiakkaaksi, jolloin seuraavan kerran asioidessasi tiedot ovat jo valmiina ja asiointi nopeampaa. Rekisteröityminen ei ole kuitenkaan pakollista. 

Tuotteita myy Miniatyyli Oy (Y-tunnus: 3134703-1) verkkokaupassaan osoitteessa www.miniatyyli.fi. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Miniatyyli pidättää itselleen oikeuden toimitusehtojen, hintojen ja postikulujen muutoksiin sekä selkeisiin hinnoittelussa tapahtuneisiin näppäily virheisiin ja virheellisiin varastosaldoihin.

TOIMITUSAIKA

Miniatyylin verkkokaupassa asioidessa ja tilauksen jätettyäsi, teen aina parhaani, että saan tilauksesi matkaan mahdollisimman pian. Käsittelen ja pakkaan tilaukset lähtemään yleensä viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen jättämisestä sekä tilanteen salliessa monesti myös jo samana päivänä. Joskus työkuviot ovat sen kaltaisia, että pakkaaminen ja lähettäminen ei ihan heti onnistu.

Kuljetuspalvelun aikatauluihin en pysty vaikuttamaan, mutta paketin toimitukseen Sinulle Suomessa menee yleisesti 1-3 arkipäivää. Kiireellisinä tai muuten poikkeavina aikoina kuten esimerkiksi jouluna tilausten käsittely ja toimitusaika saattavat pitkittyä, pyrin informoimaan poikkeavista toimitusajoista.

Valittavanasi on myös nouto ”pääkonttorilta”, osoitteesta Hupelintie 29, Vaajakoski, Jyväskylä. Noudosta sovitaan aina tapauskohtaisesti erikseen sähköpostitse. Noudot pyrin saamaan noutovalmiiksi mahdollisimman pian ja joustavasti, välillä on kuitenkin työtilanteita, joissa noutoaikoja en pysty tarjoamaan aivan heti. Pakkaan noudettavat tuotteet paperikasseihin.

MAKSUPALVELUTARJOAJA

Miniatyylin verkkokaupassa tehtyjen ostosten maksaminen on luotettavaa, turvallista ja sujuvaa. Miniatyylin verkkokauppa tarjoaa monipuoliset maksutavat. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Maksutapoja ovat:

  • Kotimaisten pankkien verkkomaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki.
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard ja American Express, Diners Club
  • MobilePay
  • Lasku: Collector lasku- ja osamaksupalvelu/Walley (laskutuslisä 3,80€).

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät postituksen sekä pakkauskulut. Toimituksen hinta on 5,90€ ja yli 120€ tilaukset 0€ (verkkokaupan ostoskori tarjoaa ilmaisen toimituksen automaattisesti summan ylittäessä 120€).

Noudot ”pääkonttorilta” 0€. (Hupelintie 29, Vaajakoski, Jyväskylä) Noudettavat tuotteet pakataan paperikasseihin postituspussien sijaan ja noudosta sovitaan aina tapauskohtaisesti.

TOIMITUSTAVAT

Miniatyyli toimittaa paketit Postin välityksellä.

Suurin osa paketeista toimitetaan asiakkaan antamaa osoitetta lähinnä olevaan Postin automaattiin. Mikäli automaattia ei ole vapaana, paketti ohjataan asiakkaan antamaa osoitetta lähinnä olevaan Postin noutopisteeseeen. Asiakas saa aina lähetyksestä seurantakoodin sekä saapumisilmoituksen.

Pienimmät paketit toimitetaan suoraan asiakkaan postilaatikkoon (Miniatyylin varastolla tarkistetaan tilauskohtaisesti mahtuuko tuote tähän pakkaukseen).

Posti säilyttää paketteja 7vrk ja mikäli sitä ei noudeta sen aikana, se toimitetaan takaisin kauppiaalle. Noutamatta jätetystä paketista peritään 10€ käsittelykulut rahojen palauttamisen yhteydessä.

Miniatyyli Oy ei vastaa virheellisistä toimitustiedoista (nimi, toimitusosoite, postinumero, puhelinnumero, sähköpostiosoite). Asiakas vastaa aina itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta.

Miniatyyli pitää itsellään oikeuden muuttaa toimitusehtojaan sekä oikeuden virheelliseen varastosaldoon. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

PALAUTUKSET

Pienenä toimijana asiakastyytyväisyys on minulle elinehto. Joskus kuitenkin mieli voi muuttua, tuote ei vastaakaan odotuksiasi tai sinulla on huomautettavaa tuotteesta tai sen toimituksesta, ota silloin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@miniatyyli.fi, ja saat ohjeet kuinka edetään.

Kaikkia tuotteita koskee kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautussoikeus paketin vastaanottamisesta.

Palautussoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kohtelethan siis palautettavaa tuotetta huolellisesti. Voit kuitenkin kokeilla ja tutkia toimitettua tuotetta samalla tavalla kuin myymälöissä toimiessasi menettämättä palautusoikeuttasi. Tuotteeseen ei saa luonnollisestikaan kuitenkaan tarttua likaa, hajuja, karvoja jne.

Tuotteet palautetaan asianmukaisesti pakattuina ja mukaan liitetään (verkkokaupan kautta tilatessasi) paketin mukana saamasi palautuslomake täytettynä. Voit esimerkiksi hyödyntää postituspussia/julistepakkausta, jossa tuote sinulle toimitettiin ja peittää siitä vanhat postitustiedot ja koodit ja sulkea sen hyvin teipillä. Näin säästetään yhdessä myös postitusmateriaaleja.

Voit palauttaa tuotteen myös tuomalla sen ”pääkonttorille”, kerro sähköpostissa siitä, niin sovitaan ajankohta. ”Pääkonttorille” palauttaessa palautuskulua 5€ ei peritä.

NÄIN PALAUTAT TUOTTEEN

• Olet ollut yhteydessä asiakaspalvelu@miniatyyli.fi ja saanut ohjeet myös sieltä sekä palautusta varten koodin.

• Pakkaa palautukseen lähtevä tuote/tuotteet ja täyttämäsi palautuslomake (sait sen paketin mukana) postituspussiin.

• Kirjoita paketin päälle Miniatyylin osoite (alla), palautuskoodi ja yliviivaa huolellisesti vanhat osoitteet ja koodit (mikäli käytät saamaasi postituspussia)

Asiakaspalautus

Palautuskoodi (Sähköpostitse saamasi)

Miniatyyli Oy

Hupelintie 29

40800 Vaajakoski

• Vie paketti Postin asiakaspalveluun. Postimaksua ei tarvitse maksaa.

PALAUTUSKULUT

Palautuskulut 5€ vähennetään palautettavasta summasta. Rahasi palautetaan sinulle, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Rahat palautuu käyttämäsi maksutavan kautta. ”Pääkonttorille” palauttaessa palautuskulua ei peritä. (Tästä myös sovittava aina etukäteen asiakaspalvelu@miniatyyli.fi kautta).

Mikäli tuotteessa on virhe tai olen toimittanut väärän tuotteen, ei palautuskuluja peritä. Virheellisen tuotteen saavuttua, lähetän sinulle uuden virheettömän/oikean tuotteen tilalle. Mikäli varastossa ei olisi enää ko. tuotetta, olen sinuun yhteydessä ja sovitaan kuinka toimitaan.

Jos osa tilauksesta palautetaan siten, että palautuksen jälkeen ostoskorin summa jää alle ilmaisen toimituksen rajan (120€), vähennän 10,90€ palautettavasta summasta (alkuperäisen tilauksen toimituskulut 5,90€ + palautuskulut 5€).

TUOTTEEN VAIHTAMINEN

Pyrin verkkokaupassa antamaan mahdollisimman tarkkoja koko-tietoja tuotteista ja toivon, että koon valinta osuisi kohdilleen. Mikäli koko kuitenkin osoittautuu vääräksi ja haluat vaihtaa tuotteen kokoa, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalvelu@miniatyyli.fi ja kerro minkä tuotteen haluaisit vaihtaa ja toivomasi koko. Tarkistan koon saatavuuden ja lähetän sinulle vahvistuksen koon saatavuudesta ja lisäohjeet vaihdosta sähköpostitse.

Koon vaihtaminen toiseen on maksuton. Mikäli haluamasi koko on loppunut, sovitaan yhdessä kuinka toimitaan.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen kokonaan toiseen tuotteeseen, tulee sinun palauttaa tuote normaalisti ks. TUOTTEEN PALAUTTAMINEN ja tehdä uusi tilaus uudelle tuotteelle verkkokaupassa.

TOIMITUKSESSA RIKKOUTUNEET TAI KADONNEET LÄHETYKSET

Olen myyjänä vastuussa tuotteesta kuljetuksen aikana, esimerkiksi jos tuote katoaa tai vahingoittuu kuljetuksen aikana (Kuluttajasuojalaki). Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tarkista onko sisältö myös vaurioitunut vai vain pakkaus. Mikäli myös tuote on vaurioitunut tee heti vahinkoilmoitus Postiin ja jätä vioittunut tuote asiakaspalautuksena Postiin. Postimaksua ei sinun tarvitse maksaa. Mikäli vaurioitunut paketti on haettu automaatista, käy tekemässä Postin verkkosivuilla vahinkoilmoitus ja kuvaa tuote ohjeiden mukaan ja toimi siellä annettujen ohjeiden mukaan.

Ota myös yhteys Miniatyyliin asiakaspalvelu@miniatyyli.fi, niin sovitaan uuden tuotteen toimituksesta.